4 stichijų miško LABIRINTAS
Unikalus ir analogų pasaulyje neturintis labirintas sukurtas Whatansu ir Auksinės Girios komandos (psichologai, koučeriai, sociologai, mokytojai, orientacininkai). Projektą įgyvendinti prireikė daugiau kaip metų, sudarinėjant užduotis strategijas ir veikimo mechanizmus. Šiuo metu labirintas užima vieną kvadratinį kilometrą. Jis neturi sienų, teritorijos ribinių žymėjimų.
Labirinto paskirtis - atsakyti į Tau rūpimą klausimą, kuriam šiandien sprendimo neturi.
“Neįmanoma išspręsti problemų naudojantis tuo pačiu mąstymo būdu, kuriuo jas sukūrėte.”
- Albertas Einšteinas
Nuo ko pradėti?
-
Užduok sau KLAUSIMĄ, intenciją - ką ši kelionė tau gali duoti?
-
MARŠRUTĄ pasirink pagal stichiją (žemė, oras, ugnis, vanduo) arba judėk pagal nuojautą.
-
Išsiaiškinti, kokiai stichijai priklausai, gali užpildęs klausimyną www.mastersofcalm.lt
-
RODYKLĖ nurodo tikslią kryptį į kitą stulpą su tolimesne nuoroda.
-
STULPUOSE ieškok užduoties ir ją įveikęs judėk toliau.
-
Atstumas tarp stulpų siekia 60/70/80 žingsnių. Jau nužingsniavai 100, o nuorodos neradai? Turbūt supranti, kad nuklydai? Grįžk ir judėk nurodyta kryptimi iš naujo.
-
Užsirašyk visas kylančias mintis ir stebėk savo savijautą bei iškylančias situacijas.
-
Jei pasiklydai, išeik ant kelio ir jis nuves tave atgal į Labirinto pradžią, Auksinę girią ar prie Asvejos ežero.
-
Tavo UŽDUOTIS: pereiti pasirinktą labirinto maršrutą aplankius visus jo stulpus.
Kelionėje labirintu tau reikės:
-
Purškalo nuo uodų (vasarą).
-
Ilgų rankovių ir ilgų kelnių: labirintas pilnas augmenijos.
-
Vandens: o kas jei ištrokšti?
-
Užrašų knygelės ir rašiklio: svarbiausius pastebėjimus naudinga pasižymėti.
-
Žibintuvėlio: jei pasiryžai labirintu eiti tamsoje.
Nori į žygį leistis kartu su draugais? Parašyk mums ir padėsime suorganizuoti žygį labirintu didesnei grupei žmonių bei suteiksime visą reikalingą informaciją, kad žygis būtų ne tik smagi pramoga, bet ir asmeninis iššūkis kiekvienam.